Oudjaar - Reisverslag uit Fredericton, Canada van Romy Pijnenburg-Verkooijen - WaarBenJij.nu Oudjaar - Reisverslag uit Fredericton, Canada van Romy Pijnenburg-Verkooijen - WaarBenJij.nu

Oudjaar

Door: romy

Blijf op de hoogte en volg Romy

31 December 2014 | Canada, Fredericton

Hey lieve mensen.

De laatste dag van 2014 alweer, WAT een jaar. Ik ben afgestudeerd getrouwd en geemigreerd. Wauw. Echt gek eigenlijk. Het was een mooi jaar met veel mooie herinneringen. Ik kijk uit naar 2015. Wil er nog veel meer maken.

Vanavond op naar klub khrome voor een leuk avondje uit, nieuwjaar is hier niet zo speciaal. Geen vuurwerk/lekker etentje/uitgaan etc.
Mijn manager op het werk bij het motel gaat chinees halen met zijn vader...hmmm ook leuk! maar wij maken er zelf wel iets speciaals van.

Nog even werken tot 10 uur en dan knallen!!!

Hier wat foto's van het afgelopen jaar, wat ik heb weer veel mogen zien en doen!

xxxx

HAPPY NEWYEAR!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Fredericton

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 Juni 2015

Bijna 1 jaar

13 April 2015

Lente!

31 December 2014

Oudjaar

20 December 2014

Kerstvakantie

27 November 2014

Bijna kerst!
Romy

Actief sinds 21 Nov. 2014
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 3494

Voorgaande reizen:

21 November 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: